- Amsterdam, Nederland
- 11 oktober 2022
Zelf-startende, allround communicatieprofessional en E-commerce specialist met een passie voor Digital. Ik heb een brede interesse en grote toewijding aan business development binnen dynamische organisaties. Ik ben een voedings- en gezondheidsenthousiasteling met een hernieuwde interesse in traditionele Chinese geneeskunde en massagetechnieken om een holistische levensstijl voor mezelf en anderen mogelijk te maken.
Opleiding
Traditionele Chinese Medicijnen, met onder andere Acupunctuur.
Ervaring
Verantwoordelijk voor categorie- en stakeholdermanagement en het uitvoeren van alle promotionele activiteiten op Rituals.com/App.
Fungeren als de contactpersoon voor het uitrollen van het nieuwe Rituals Loyaltyprogramma.
Werkzaamheden:
- Monitoren en handelen naar dagelijkse performance van de G-Star Outlet websites en App
- Project management: beheren van de strategische kalender, waaronder het coördineren en uitdenken van content voor G-Star Outlet en App
- Verantwoordelijk voor het lanceren en content managen van de G-Star Raw App
- Onderhouden van het online aanbod op G-Star Outlet, waaronder het bepalen van het prijsbeleid, visual merchandising, content management en productverrijking
- E-mail marketing: creëren, uitsturen en analyseren van nieuwsbrieven voor G-Star Outlet
- Bijdragen aan de optimalisatie van de websites door middel van A/B testen en implementeren van consumer insights
- Leidinggeven aan Jr. Content Manager en stagiair voor G-Star Outlet
Werkzaamheden:
- Onderhouden van het online aanbod op G-Star Outlet, waaronder het plannen van promoties, visual merchandising, content management en productverrijking
- Category management: creëren en verbeteren van product lister pages en productlanceringen
- E-mail marketing: creëren, uitsturen en analyseren van nieuwsbrieven voor G-Star Outlet
- Bijdragen aan de optimalisatie van de websites door nauwe samenwerking met IT
Werkzaamheden:
- Beheren van het online aanbod op G-Star.com
- Coördineren van beeld en productomschrijvingen van het online assortiment
- Product owner internal search: monitoren en bijdragen aan de SEO optimalisatie van content en online producten
- Meewerken aan activiteiten op het gebied van e-mailmarketing, banners en social media.
- Nauwe samenwerking met IT ter verbetering van de webshop
- Aanspreekpunt customer service en diverse afdelingen