- Hoofddorp, Nederland
- 11 april 2024
Opleiding
Ervaring
Mijn werkzaamheden bestaan o.a. uit het inrichten en bijhouden van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen, het indienen van belastingaangiften en het maken van rapportages. Ik adviseer onze cliënten bij dagelijks voorkomende vraagstukken op financieel, fiscaal en administratief gebied. Ik heb veelvuldig contact met klanten en ben verantwoordelijk voor een goede planning.
Mijn werkzaamheden bestaan o.a. uit het inrichten en bijhouden van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen, het indienen van belastingaangiften en het maken van rapportages. Ik adviseer onze cliënten bij dagelijks voorkomende vraagstukken op financieel, fiscaal en administratief gebied. Ik heb veelvuldig contact met klanten en ben verantwoordelijk voor een goede planning.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit het aansturen van de orderverwerking en het coördineren van het inkoopproces. Ik ben het aanspreekpunt voor collega’s en klanten als het gaat om levertijden en offertes. Ik heb veelvuldig contact met toeleveranciers.
Daarnaast reis ik 1 dag per week om (potentiële) relaties te interesseren voor de nieuwe collecties
leiding geven aan de afdeling customer support en telesales.
- Het doen van de gehele orderverwerking
- Afnemers en Vertegenwoordigers van een optimale service
voorzien
- Telefonische verkoop aan klanten
- Het verzorgen van een periodieke rapportage van de realisatie van
plannen.
- Verzorgen van de inkoopadministratie
- Calculatie
- Voeren van functionering- en beoordelingsgesprekken
- beheer en operating van IBM/S36
- ondersteunen gebruikers
- facturatie
- beheer artikelbestanden
- calculatie
- orderverwerking
Dienstplichtig militair