Gepubliceerd
11 oktober 2024
Locatie
Den Haag, Netherlands
Categorie
Soort Dienstverband
Tijd per week
32-36 uur
Opleidingsniveau
hbo/wo
Page Views
43

Omschrijving

Locatie: The Hague Humanity Hub, Den Haag, Nederland
Type dienstverband: 32 – 36 uur per week

Startdatum: 1 december

Belangrijk: Geldige werkvergunning voor langdurig verblijf en Nederlandse taal vereist

Over The Hague Humanity Hub:

The Hague Humanity Hub is een levendig platform voor changemakers om verbinding te maken en samen te werken aan een vreedzamere en rechtvaardigere wereld. Onze inclusieve aanpak slaat bruggen over thema's en sectoren heen in een complexe en gefragmenteerde omgeving. Onze wereldwijde gemeenschap deelt kennis, bouwt allianties en verkent nieuwe benaderingen om meer impact te bereiken. Onze co-working-, evenementen- en samenwerkingsruimte in Den Haag is de manifestatie van de inclusieve, vreedzame, open samenleving die we voor ogen hebben.

Functieoverzicht: We zijn op zoek naar een ervaren Finance and Operations Manager om finance en operations te leiden en verder te ontwikkelen. Deze leiderschapsrol is van cruciaal belang om ervoor te zorgen dat onze organisatie efficiënt draait en ons team zich kan concentreren op onze missie gedreven doelen en programma's en campusdiensten effectief kan beheren.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

Financieel beheer en controle:

    • Leiden van het budgetteringsproces leiden en zorgen voor tijdige en nauwkeurige financiële rapportages voor belanghebbenden.
    • Bewaken van de financiële prestaties en identificeren van proactief potentiële problemen, zodat de financiële controle behouden blijft.
    • Zorgen voor relevante analyses ter ondersteuning van de toekomstige ontwikkeling van de propositie en activiteiten van de hub.
    • Ondersteuning van het programma management door toezicht te houden op de programmeringsbudgetten en projectbeheersingsmaatregelen.

Operationeel beheer

  • Personeelsadministratie:
    • Toezicht houden op HR-processen en administratieve functies, waaronder onboarding en externe salarisadministratie.
  • IT-management:
    • In samenwerking met onze extern technische IT-partner beheren van de IT-infrastructuur van de organisatie
    • Zorgen voor een goede integratie van onze IT-systemen en goede praktijken op het gebied van privacy en beveiliging implementeren
  • Juridische zaken en compliance:
    • Ervoor zorgen dat de organisatie voldoet aan de wettelijke vereisten, zoals de AVG en arbeidswetgeving.
    • Compliance management verder ontwikkelen en gerelateerde verbeterprojecten leiden.
    • Het interne aanspreekpunt zijn voor juridische vragen en contact met ons juridisch advieskantoor.

Leiderschap en team

    • Lid van het leiderschapsteam, rapporterend aan de Managing Director.
    • Opstellen en presenteren van financiële rapportages aan de Raad van Toezicht en deelnemen aan raadvergaderingen.
    • Ondersteuning bij de verdere ontwikkeling en professionalisering van onze jonge en groeiende organisatie
    • Aansturen van de administratief medewerker en externe dienstverleners
    • Samenwerken met andere afdelingen om samenhangende operaties te garanderen.
    • Adviseren en ondersteunen van andere afdelingen bij procesverbeteringen.

Kwalificaties:

  • HBO/WO diploma in finance, bedrijfskunde of een gerelateerd vakgebied.
  • Sterk financieel inzicht en ervaring in budgettering, financiële controle en rapportage
  • Aantoonbare ervaring in finance én operations management, bij voorkeur binnen de non-profit sector.
  • Vaardig in financiële administratiesystemen, zoals Exact Online. Sterke Excel-vaardigheden vereist.
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere projecten tegelijk te initiëren, te bereiken en te beheren.
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om samen te werken in verschillende teams en met externe partners.
  • Affiniteit met de missie van de Humanity Hub en de gemeenschap van vrede en recht
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Geldige werkvergunning voor langdurig gebruik.

Waarom bij ons komen werken? Bij The Hague Humanity Hub krijg je de kans om een aanzienlijke impact te hebben op onze bedrijfsvoering, waardoor we onze gemeenschap beter van dienst kunnen zijn. We bieden een ondersteunende en innovatieve omgeving waar uw bijdragen worden gewaardeerd.

Wat wij bieden:

  • 32 – 36 uur per week
  • Indicatief fulltime (40 uur) maandsalaris van €5500 maand afhankelijk van ervaring en kwalificaties
  • Royale pensioenpremie
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen (o.b.v. fulltime)
  • Communicatie- en thuiswerkvergoeding
  • Een sleutelpositie in een ambitieuze en groeiende non-profit organisatie, waar jouw expertise, advies en werk gewaardeerd worden
  • Een dynamisch internationaal team met een geweldige werksfeer
  • Een levendige en inspirerende gemeenschap van zowel lokale als internationale professionals die bijdragen aan een vreedzamere en rechtvaardigere wereld
  • Toegang tot alle evenementen, workshops en trainingen die worden aangeboden aan leden van de Humanity Hub
  • Een mooie en creatieve werkruimte in hartje Den Haag
  • Hybride werken mogelijk, minimaal 1 dag per week thuiswerken

Sollicitatieprocedure: Als je een passie hebt voor financiën en operaties in de non-profitsector en klaar bent om deze uitdaging aan te gaan, stuur dan je cv en een begeleidende brief met je relevante ervaring naar vacancies@humanityhub.net. We kijken ernaar uit om een nieuw lid in ons team te verwelkomen die onze toewijding aan het bevorderen van de mensheid deelt!

Sollicitaties worden doorlopend in behandeling genomen en de vacature wordt gesloten wanneer de functie is vervuld. Alleen kandidaten op de shortlist worden gecontacteerd.

BELANGRIJKE OPMERKING: Aanvragers moeten het recht hebben om in Nederland te werken. Wij kunnen geen visa sponsoren en geen aanvragers met een zoekjaarvisum accepteren.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gerelateerde Vacatures

Executive Assistant   Den Haag, Netherlands nieuw
11 oktober 2024
Medewerker personeelsadministratie   Amsterdam, Netherlands nieuw
10 oktober 2024
9 oktober 2024