Projectmanager en Serious Game Designer
Projectmanager en Serious Game Designer
  • Zeist, Nederland
  • 23 mei 2023

Ik wil maatschappelijk betrokken gebruikers in staat stellen om de wereld prettiger te maken door projecten te managen die nieuwe mogelijkheden voor hen realiseren. Ik kan dit doel bereiken door kracht te putten uit de zingeving en integriteit van mezelf en mijn team, het benutten van mijn sociale karakter, plezier te ervaren door teamwork en mijn kennis van ontwerpen toe te passen.

Categorie
E-mail
julius.de.blaaij@gmail.com
Telefoonnummer
0641533122

Opleiding

Msc @ Hogeschool Utrecht
sep 2022 — Huidig

Gedurende mijn master opleiding projectmanagement leer ik over de verschillende projectmanagement methodieken zoals IPMA, Scrum, PRINCE2 en PMC (projectmatig creëren), evenals het aanpassen van deze technieken op verschillende contexten. Daarnaast leer ik over stakeholder engagement technieken en de psychologie en praktijk van persoonlijk leiderschap.

Vaardigheden: IPMA · Projectmanagement · Leiderschap · Stakeholder Engagement · PRINCE2 · Scrum

Bsc @ Hogeschool van de Kunsten Utrecht
sep 2018 — jul 2022

Gedurende mijn opleiding heb ik verschillende serious/ applied games ontwerpen en gebouwd.

Serious/ applied games zijn spellen die zo ontwerpen zijn dat spelers op een boeiende en vermakelijke wijze nieuwe vaardigheden en kennis opdoen. Ik realiseerde de games altijd in multi-disciplinaire teams. Mijn opdrachtgevers waren onder andere instanties zoals Gemeente Utrecht en The Royal College of Surgeons Ireland (RCSI), het Rutgers Instituut (een NGO) en commerciële partijen zoals Bol.com en Acacia Water B.V.

De spelvormen liepen uiteen, van desktop, mobiele en VR games naar kaart- en bordspellen.

Veelvoorkomende taken van een game designer zijn:
• Ontwerpen met domeinexperts
• Bewaken van de visie
• Gebruikerstesten / acceptatietesten afnemen (play testing)
• Het ontwerpen van spelwerelden (level design)
• Planning en management van het ontwikkelproces

Vaardigheden: Game-ontwikkeling · C# · Ideation · Educatieve spellen · Unity

Ervaring

Game Designer, stagair @ Game Architect Studio
feb 2021 — mei 2021

Als stagiair bij Game Architect Studio (Utrecht) ben ik als game design assistent betrokken geweest bij het ontwerpen van prototypes en applicaties voor commerciële partijen zoals Bol.com en The Royal College of Surgeons Ireland (RCSI).

Mijn taken omvatte:
• Co-ontwerp leerplatform (RCSI)
• Gebruikersacceptatietesten / UX testen
• (Klant) besprekingen.
• Programmeren met C# in Unity voor het maken van prototypes.
• Prototypes ontwerpen en interactief maken met Adobe XD.

Neem contact op met de kandidaat

Contact