- Rotterdam, Nederland
- 3 juli 2024
Opleiding
Ervaring
Afgelopen jaar ben ik begonnen bij een start-up gericht op slimme softwareoplossingen voor gemeenten op het gebied van de energietransitie, gezien duurzaamheid mij op het hart ligt. De functie Marketeer Verduurzaming bood mij via een snelle leercurve een breed takenpakket aan waardoor ik mijn marketing skills nog verder heb kunnen toepassen (B2G). Als nevenactiviteit was ik nauw betrokken bij de implementatie van een fusie- en overnametraject (B2C) van een bedrijf dat gespecialiseerd is in e-homes, gericht op verduurzaming met warmtepompen en zonnepanelen. Dit heb ik gedaan met een klein, toegewijd team, vergelijkbaar met het opstarten van een bedrijf. Door dit intensieve traject heb ik mij enorm breed kunnen ontwikkelen in kennis en kunde, maar ook een hoge mate van flexibiliteit, aanpassingsvermogen en verantwoordelijkheid. Hierdoor heb ik mijn vaardigheden in projectmanagement, probleemoplossing en klantgericht werken aanzienlijk kunnen versterken, wat mij uitstekend heeft voorbereid op een nieuwe dynamische omgeving.
Na mijn afstuderen ben ik begonnen als Marketing & Communication Officer bij een internationale staalleverancier (MNO). Hier heb ik de kans gekregen om als allround B2B marketeer voor de Benelux-tak te werken. Zo heb ik onder andere, in een samengesteld team van collega's uit elke vestiging in Europa, samengewerkt aan het op de markt brengen van het merk Nexigen (duurzaam geproduceerd staal), waarmee we pioniers waren binnen de industrie. Daarnaast heb ik actief bijgedragen aan het oprichten en ontwikkelen van een intern communicatieplatform. Hierdoor hebben we de interne communicatie binnen het bedrijf aanzienlijk verbeterd en de samenwerking tussen de verschillende afdelingen, maar ook met de zusterbedrijven, versterkt.