- Zandvoort, Nederland
- 10 februari 2025
Opleiding
Ik werkte in de klantenservice en hielp klanten per telefoon en e-mail.
propedeuse
Ervaring
Begeleider bij dagcentrum Kennemerhart, gericht op ouderen met vormen van dementie, Parkinson of voor mensen voor wie contact maken niet meer zo vanzelfsprekend is.
Het opzetten van de afdeling klantenservice en nadat ik dit had afgerond, nam ik de rol van manager voor het team op me. Ik werkte daarnaast zelf ook in de klantenservice en gaf leiding aan mijn collega's. Een belangrijk deel van mijn werk bestond uit het verbeteren van het serviceconcept en het afhandelen van klachten. Naast deze rol was ik ook verantwoordelijk voor het maken van roosters voor vaste leden, het werven van instructeurs, het begeleiden van klanten bij het registratieproces en andere administratieve taken.
Tijdens deze periode vervulde ik verschillende functies binnen het bedrijf. De belangrijkste taken waren het beheren van de activiteiten op locatie en het maken van roosters voor personeel en lessen. In de eerste twee jaar werkte ik ook als kampbegeleider voor kinderen van 12-15 jaar.