Wie we zijn
We publiceren dagelijks nieuws, achtergronden en interviews met doeners en denkers op onze website, die bezocht wordt door 2 miljoen unieke bezoekers per jaar. Daarnaast hebben we verschillende platforms die grote actuele maatschappelijke thema’s behandelen, zoals de energietransitie, migratievraagstukken en identiteit. Ook beheren we de grootste rechtvaardige Vacaturebank van Nederland en bieden we partners de ruimte om hun activiteiten op onze Agenda te plaatsen. Tot slot geeft OneWorld 4x per jaar een magazine uit.
Wat we voor je organisatie kunnen betekenen
Waarom samenwerken met OneWorld?
OneWorld is een sterk onafhankelijk journalistiek medium met een unieke positie in het medialandschap. Samenwerken met OneWorld biedt de kans om aan je doelgroep inzichtelijk te maken op welke maatschappelijke thema’s je inzet en waarom. Door ons onafhankelijke karakter toon je transparantie omdat je kritisch bevraagd durft te worden. Dit draagt bij aan je transparantie en geloofwaardigheid.
Bereik een unieke doelgroep
OneWorld bereikt een unieke, hoogopgeleide doelgroep die zich inzet voor een eerlijke, duurzame wereld. Ze zijn geïnteresseerd in verschillende culturen, identiteit, reizen, lezen, milieu en een verantwoorde levensstijl. Ze zijn positief-kritisch, progressief en idealistisch en bereid om meer te betalen voor eerlijke, duurzame producten en diensten. Een samenwerking met OneWorld leidt tot zichtbaarheid, bereik en conversie binnen deze moeilijk bereikbare doelgroep.
Constructieve content
Een samenwerking met OneWorld leidt tot hoogwaardige journalistieke content met een positief-kritisch en constructief karakter. Wij specialiseren ons in het hele systeem achter een product, dienst of maatschappelijk issue in kaart te brengen en niet slechts een deel ervan. Deze journalistieke insteek maakt onze content krachtiger dan reguliere paid-content. Als partner deel je kennis en draag je bij aan kennisvermeerdering rondom een specifiek thema.
Benieuwd wat anderen zeggen?
“Middels een mix van media heeft OneWorld ons fantastisch geholpen bij het bieden van achtergrond en verdieping bij de uitdagingen in de energietransitie. Wij zijn heel tevreden over deze productie in opdracht.”
“OneWorld is een waardevolle mediapartner van ons. Zij helpen ons om journalistieke wijze complexe thema’s over de bühne te brengen bij een relevante doelgroep. Wij kunnen dit ook zelf doen, maar juist de onafhankelijke en kritische blik van OneWorld maakt ons als gezamenlijk afzender sterker.”
“Nestlé heeft als partner bijgedragen aan de totstandkoming van twee Hoe zit het met…? edities; plastic en water. Twee thema’s die voor ons heel belangrijk, en complex zijn. Door de manier waarop OneWorld ze in context heeft geplaatst, ontstaat er meer inzicht in ingewikkelde thema’s.”
“Wij maken zo nu en dan gebruik van OneWorld om campagnes,
vacatures en anders nieuws onder de aandacht te brengen. Voor ons
werkt dat goed en makkelijk via de WordPress-omgeving.”
Samenwerkingsmogelijkheden
Contact